Regels instellen in Outlook 2010 en 2013

Instellen Regels in Outlook 2010 en 2013 om e-mails door te sturen

  • Ga naar het tabblad Start en klik in de groep Verplaatsen op Regels, Regels en waarschuwingen beheren
  • Kies Nieuwe regel
  • Kies bij Stap 1: selecteer een Sjabloon voor Beginnen met een lege regel, Regel toepassen op berichten die ik ontvang
  • Klik op Volgende
  • Kies bij Stap 1: selecteer één of meerdere voorwaarden voor Met mijn naam in het vak aan of CC 
  • Klik op Volgende
  • Kies bij Stap 1: selecteer één of meerdere acties bijv. Stuur het bericht door naar een persoon of openbare groep
  • Selecteer bij Stap 2: bewerk de beschrijving van de regel de naam aan wie u het bericht wilt doorsturen en klik op OK
  • Klik op Volgende en vul eventueel uitzonderingen in
  • Geef de regel een naam in Stap 1: geef een naam op voor deze regel en vink bij Stap 2: stel opties voor de regel in de optie aan Schakel deze regel in
  • klik op Voltooien

Toepassen in jouw praktijk?

Tijdens onze time management trainingen met open inschrijving of in-company of tijdens onze in-company Outlook training, leer je hoe je deze (en vele andere) tips om slimmer te werken in je dagelijkse werkzaamheden kunt toepassen. Met direct resultaat. Wil je daar meer over weten? Vraag dan meer informatie aan.

Disclaimer
Missing Link is niet verantwoordelijk voor welke gevolgen dan ook van het gebruik van de hier beschreven informatie. Neem bij vragen contact op met de systeembeheerder of IT-verantwoordelijke binnen uw organisatie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *